סדנת "מעצבות הלכה ומעשה"

אחת לשבוע אני מקבלת טלפון בזו הלשון: "שלום, שמי…. אני מעצבת פנים בתחילת הדרך. רציתי לברר איתך אפשרות שאגיע לסטודיו שלך למשך תקופה, אראה כיצד את עובדת ואלמד ממך… תמורת תשלום כמובן"…..
עד היום, השבתי פניהן ריקם.

בתקופה האחרונה, החלטתי לתת מענה לכל הפונות.
לצערי אין לי מקום בסטודיו ל-52 מעצבות בשנה…
עם זאת, יש לי לא מעט ניסיון בניהול סטודיו מצליח בעיצוב פנים. מה כדאי לעשות ומה לא לעשות… מאחר ואני בעלת רקע עשיר בהדרכה, החלטתי לבנות סדנה מיוחדת שעונה בדיוק לצרכים של מעצבת פנים, שסיימה את לימודיה, בעלת ידע מקצועי מסוים, עם הרבה תהיות ושאלות מבחינה עסקית…..

ודאי תאמרי "השוק מוצף ביועצים", "אני רוצה לעבוד, לא להמשיך ללמוד" ועוד…

ובכן, הסדנה שלי היא מעשית, פרקטית ומלמדת המון.
כל מילה ושורה לקוחות היישר מאירועים אמיתיים שהיו – עם לקוחות, ספקים ושאר גורמים מעורבים.

דוגמאות, בבקשה:

פגישת היכרות עם לקוח פוטנציאלי:
את מתרגשת, הטלפון צלצל, מישהו מתעניין שתתכנני לו שיפוץ.
כעת יש התלבטויות:
1. איפה לקיים את הפגישה? לא תמיד יש לך מקום שנראה טוב, מצד שני להגיע ללקוחות עצמם? זה הרי מלכודת להפוך את הפגישה מהיכרות לייעוץ והיא לא תסתיים מהר…. או אולי במקום ניטרלי? יהיה שם רעש?
2. מה לומר? איך לשדר מקצועיות מצד אחד, להראות שאת מבינה עניין, שיש לך רעיונות ואת מבינה את הראש, ואילו מאידך לא לתת את כל הידע כבר בפגישת ההיכרות?
3. האם לתמחר אותה? הרי מדובר בזמן שלך: הפגישה, הנסיעות, כתיבת הצעת המחיר לאחריה…. סה"כ כשעתיים. אם יהיו לך 40 פגישות בחודש, מדובר בהרבה שעות….

מה כדאי לעשות?

רוצה לשמוע מה אני עושה? כיצד אני נוהגת? אחרי שניסיתי כמעט את כל האפשרויות, יש לי תשובות בנדון. את מוזמנת ללמוד ממני….

כתיבת הצעת מחיר ללקוח:
אחרי שצלחת את פגישת ההיכרות, כדאי ורצוי לשלוח הצעת מחיר.
כעת, יש דילמות חדשות:
1. תוך כמה זמן לשלוח אותה? שעה? יממה? כמה ימים? שבוע? מה הכי "נכון"?
2. איך לתמחר נכון את שעות העבודה שלך? איך תדעי מראש כמה זמן יקח הפרויקט הזה? חשוב להבין שקל מאוד להיות בתמחור חסר, כלומר שנתת מחיר שאינו קשור לשעות העבודה (הרבות) שתשקיעי בפרויקט. גם אם את בתחילת דרכך, כדאי להרוויח יותר מ-10 ₪… (כן, קראת נכון, זה מגיע לשם, לצערי).
3. איזה סעיפים כדאי שיהיו כלולים בהצעת המחיר? על מנת שלא יבואו אליך בטענות בהמשך, כדאי מאוד להכניס מספר סעיפים מהותיים להצעה. כל שורה בהצעת המחיר שלי נלקחה ישירות ממקרים שהיו. אני יכולה לחסוך לך את דרך החתחתים ולתת לך מראש את הסעיפים החשובים.

התנהלות תוך כדי השיפוץ:
בשעה טובה, שכרו את שירותייך והתחלת לעבוד מול הלקוחות. את שמחה ומאושרת…. יש לדאוג שגם הלקוחות יהיו שמחים ומאושרים, גם בסוף התהליך.
אז איך עושים את זה?
מה כדאי לעשות בכל שלב? ממה כדאי להימנע?
שיפוץ הוא תהליך ארוך. את יכולה להיות נהדרת ב-99 דברים, ב-1 קצת לפשל, וזה מה שיזכרו לך.
איך לתכנן הכל מראש כדי שתוכלי להגיע לשתות קפה עם הלקוחות גם כמה שנים אחרי?

לסיכום,
אני מזמינה אותך לבוא וללמוד מניסיוני העשיר. איך להביא לקוחות, איך להתנהל מולם, עם אנשי המקצוע והספקים.
כמו כן, נעבור על כתיבת כתב כמויות, וכל מה שמעצבת פנים צריכה לדעת כדי שיהיו לה 16 לקוחות בו זמנית….
בתחילת דרכי, עבדתי המון שעות, הרווחתי פחות מ-50 ₪ לשעה. בשלב כלשהו, התחלתי לשלם לייעוצים. למדתי המון, שילמתי הון, וגם קרו טעיות שמהן למדתי בדרך הקשה, איך לצמוח.
על מנת לחסוך לך את התהליך של ניסוי ותהייה, אני מזמינה אותך לסדנה שהיא גם מעשירה וגם חוויה. מהר מאוד תראי את הכסף חזרה בחשבונך ותעשי הרבה מעבר למה שחשבת שיש ברצונך.

לפרטים נוספים לחצי כאן או מלאי את פרטייך כאן.

 

דואר אלקטרוני *
שם *
טלפון נייד *